Followers

July 16, 2010

PMD REMBAU - JASAMU DIKENANG

1. Sukacita dimaklumkan bahawa saya Haji Ab. Rahman bin Haji Aziz, Pegawai MARA Daerah Rembau akan mula bercuti pada 19 Julai 2010 hingga 24 September, 2010 dan seterusnya bersara wajib (58), Insyaallah.
2. Dikesempatan ini, saya memohon ampun dan maaf sekiranya sepanjang tempoh perkhidmatan saya di MARA (terutamanya daerah Rembau)terdapat tingkah laku dan tutur kata saya yang tidak menyenangkan atau menyinggung perasaan sama ada dalam urusan menjalankan tugas atau di luar urusan resmi.
3. Segala kerjasama dan sokongan dari semua peringkat pelanggan sama ada anggota kerajaan, swasta dan juga orang awam kepada saya sepanjang tempoh perkhidmatan saya di MARA dan daerah Rembau umumnya amat dihargai dan didahului dengan ucapan terima kasih.

No comments: